Chiar daca traim intr-un mediu din ce in ce mai mult digitalizat si tehnologizat suntem inca dependenti de hartie. Si nu ne referim doar la cartile pe care le citim de placere datorita mirosului aparte al hartiei, ci la multitudinea de tipuri de acte, coli si caiete de scris, plicuri, cataloage, etichete, documente, fotografii fara […]

Read More… from HARTIE DE SCRIS, HARTIE XEROX SAU PENTRU POZE : 6 TIPURI DIFERITE DE HARTIE

In zilele noastre, organizarea este mai necesara ca oricand. Practic, ea este punctul de plecare in orice activitate, fie ca vorbim despre cele profesionale sau personale. Astfel, accesoriile care ajuta la sortare, organizare sau personalizare sunt intotdeauna apreciate. Printre ele se numara si etichetele autoadezive, utilizate in diverse activitati de la locul de munca sau […]

Read More… from Moduri de utilizare si cum sa alegi etichetele autoadezive

Prezentul ne demonstreaza in fiecare clipa ca digitalizarea pune stapanire pe majoritatea activitatilor din ce in ce mai mult. Cu toate acestea, actele redactate manual pe hartie nu inceteaza sa dispara tocmai pentru ca inca joaca un rol esential in lumea actuala. Indiferent ca vorbim despre scrisori, carti postale sau documente importante, plicurile reprezinta de […]

Read More… from Cele mai intalnite modele de plicuri si cum se folosesc

Inceputul anului scolar vine la pachet cu o multime de emotii si trairi intense atat pentru copii, cat si pentru parinti. Pe langa etapa importanta care urmeaza a fi parcursa de cei mici, acestia au nevoie de o serie de rechizite necesare dezvoltarii si realizarii tuturor provocarilor intampinate de-a lungul anului. Responsabili pentru achizitionarea rechizitelor […]

Read More… from Lista rechizitelor necesare la inceputul anului scolar

Biroul unui manager nu trebuie gandit doar ca un spatiu dedicat muncii individuale si atat, ci ca un loc in care liderul interactioneaza cu echipa si programeaza intalniri cu persoane importante. Asadar, spatiul trebuie sa fie unul organizat si echipat corespunzator astfel incat sa faca o impresie buna. De asemenea, modul in care arata vorbeste […]

Read More… from Cum ar trebui sa fie echipat biroul unui manager pentru a crea impresie buna

Serviciul de arhivare electronica vine la pachet cu o multime de beneficii, atat din punct de vedere al costurilor, cat si al timpului. Nu degeaba tot mai multe companii aleg sa arhiveze electronic cele mai importante documente. Digitalizarea fondului arhivistic faciliteaza accesul la datele importante oricand si din orice loc. Arhivarea electronica ajuta companiile mici […]

Read More… from Servicii de arhivare electronica – Cele mai importante avantaje

Daca dezordinea de la birou te distrage de la task-urile zilnice si iti afecteaza productivitatea, atunci trebuie sa iei atitudine! Caietele mecanice pot reprezenta solutia perfecta pentru a-ti organiza corespunzator documentele. Pentru ca sunt foarte multe modele de caiete mecanice disponibile pe piata din Romania, este destul de dificil sa faci intotdeauna alegerea corecta.  Un […]

Read More… from Cum alegi cele mai bune caiete mecanice?