Într-o eră a digitalizării, arhivarea electronică reprezintă răspunsul firesc la nevoile utilizatorilor. Volumul de documente al unei companii crește an de an, iar fișetele devin mult prea voluminoase și greu accesibile.
Dacă vă regăsiți într-una dintre situațiile de mai jos, luați în considerare serviciile profesionale de arhivare electronică:
Nu trebuie să vă confruntați cu aceste provocări la nesfârșit. Consultați lista de beneficii ale arhivării electronice de mai jos pentru a vă convinge de importanța acestui serviciu și pentru compania dumneavoastră!
Cere OfertăAutenticitatea documentelor arhivate reprezintă un aspect esențial reglementat de autoritățile române. Prevederile impuse de legea nr. 135/2007 și legea nr. 16/1996 cu completările și modificările ulterioare reglementează procedeele de arhivare electronică ce vizează crearea, păstrarea, consultarea și utilizarea documentelor electronice. Astfel, o arhivă electronică conform legii trebuie să stocheze documentele în centre de date acreditate, să dețină o aplicație de management al arhivei conform Ministerului Comunicațiilor și Societății Informaționale, iar titlul de Administrator de Arhivă trebuie acreditat MCSI. Toate documentele specificate în lege, emise exclusiv în regim electronic, necesită arhivare electronică conform legii. Serviciile de arhivare electronică conform legii oferite de Soluții Arhivă asigură securitatea informației, garantează integritatea documentelor și accesul rapid la informație.