Biroul unui manager nu trebuie gandit doar ca un spatiu dedicat muncii individuale si atat, ci ca un loc in care liderul interactioneaza cu echipa si programeaza intalniri cu persoane importante. Asadar, spatiul trebuie sa fie unul organizat si echipat corespunzator astfel incat sa faca o impresie buna.
De asemenea, modul in care arata vorbeste in mod direct despre profesionalismul si seriozitatea acestuia. Cu cat biroul este mai dezordonat si mai incarcat cu diverse obiecte inutile, cu atat vei forma o parere negativa in jurul tau.
Un manager care isi respecta domeniul de activitate si implicit angajatii sau partenerii de afaceri va pune intotdeauna pret chiar si pe cele mai mici detalii care adesea, fac diferenta!
Instrumente de scris de lux – La mare cautare in randul profesionistilor
Instrumentele de scris de lux au fost, sunt si vor fi piesa de rezistenta a oricarui birou in care isi desfasoara activitatea un manager profesionist. Fara doar si poate, modul in care alegi sa te prezinti fie la intalnirile cu colegii, fie cu partenerii de afaceri, influenteaza adesea intreaga discutie. Atentie! Daca detii mai multe instrumente de scris de lux, asigura-te ca ai si un suport pentru acestea. Daca le vei lasa la intamplare pe birou, nu vei face decat sa dai dovada de dezorganizare si neseriozitate.
Plicuri – Accesoriile cu utilitate multipla
Chiar daca in prezent corespondenta se realizeaza prin intermediul tehnologiei, plicurile sunt inca indispensabile din biroul unui manager. Pot fi utilizate atat pentru depozitarea banilor, cat si pentru trimiterea diverselor documente importante. Practic, acestea reprezinta o alta dovada de profesionalism.
Bibliorafturi – cheia organizarii eficiente
Chiar daca in prezent corespondenta se realizeaza prin intermediul tehnologiei, plicurile sunt inca indispensabile din biroul unui manager. Pot fi utilizate atat pentru depozitarea banilor, cat si pentru trimiterea diverselor documente importante. Practic, acestea reprezinta o alta dovada de profesionalism.
Bibliorafturile reprezinta chiar si in prezent una dintre cele mai eficiente metode de organizare si arhivare. Datorita design-ului elegant, pot fi integrate cu usurinta chiar si in cele mai moderne birouri. De asemenea, pot fi etichetate pentru o identificare rapida si usoara a documentelor ce necesita acces frecvent. Un alt avantaj al bibliorafturilor este reprezentat de varietatea culorilor. Pot fi integrate in orice decor si mai mult de atat, ofera protectie sporita factorilor ce pot deteriora actele importante.
Pe langa accesoriile necesare desfasurarii activitatii zilnice, este extrem de importanta si atmosfera pe care o transmite spatiul de lucru, influentata in mod cert de decor.
In biroul unui manager ar trebui sa se regaseasca elemente care sa faca trimitere la identitatea companiei sau a brand-ului precum o rama sau un afis cu logo-ul sau de ce nu, decor realizat in culorile reprezentative. Aceste aspecte denota implicarea si devotarea managerului, criterii extrem de importante in relatia cu partenerii sau angajatii.
In concluzie, biroul unui manager trebuie sa fie personalizat astfel incat sa reflecte in totalitate statutul si starea de spirit.
Avand in vedere ca o mare parte din timp este petrecuta la locul de munca, biroul trebuie sa reprezinte un spatiu confortabil, organizat si nu in ultimul rand, unul care sa inspire incredere inca de la prima interactiune.