Servicii / Scanare documente

Atunci când v-ați hotărât să optați pentru o arhivă electronică, o etapă impoartantă este scanarea documentelor existente în arhiva dumneavoastră. Procesul de scanare documente trebuie să fie rapid și sigur pentru compania dumneavoastră.

Fiind o firmă de arhivare cu peste 20 de ani de experiență, vă putem oferi atât serviciul de arhivare fizică a documentelor, cât și copierea lor în formă digitală. Avem suficiente resurse umane și echipamente astfel încât putem acoperi un volum mare de documente, într-o perioadă optimă de timp.

Echipamentele noastre sunt de ultimă generație, cu diferte funcții și tehnologii, de tip overhead scanner pentru documentele sensibile, scanere cu cilindri rotativi pentru volume mari.

Procesul de scanare documente începe cu pregătirea fizică a filelor care urmează a fi scanate, prin îndepărtarea părților metalice, dubletelor și a filelor albe. Tot în etapa premergătoarea scanării, vom organiza arhiva, prin ordonarea documentelor în dosare, și vom stabili denumirea fișierelor și structura arhivei electronice. Pentru mai multe detalii despre procesul de arhivare electronică, vă invităm să vizitați pagina arhivare electronică.

Detalii precum rezoluție si format documente digitale, vor fi stabilite și testate, de comun acord, înainte de începerea proiectului. Scanarea documentelor se poate face la rezoluții cuprinse între 150 și 600 dpi, iar salvarea lor în format PDF, JPEG și TIFF. De asemenea, vom stabili și culorile copiilor digitale (color, alb-negru sau cu tonuri de gri). Ulterior, documentele scanate vor fi organizate în arhiva electronică în foldere, conform nomenclatorului arhivistic sau cerințelor dumneavoastră.

În cazul în care este nevoie, putem indexa manual documentele, proces care are loc în timpul procesării și care permite extragerea exactă a indexurilor, pentru ca documentele electronice obținute să fie valide. În acest fel, informațiile pe care le veți căuta ulterior, în arhiva electronică, vor fi foarte ușor de găsit.

Procesul de scanare documente se poate desfășura la sediul dumneavoastră, în cazul în care aveți spațiul fizic necesar desfășurării activității sau la sediul nostru, asigurându-vă totodată și transportul în siguranță al documentelor.

» Consultanță pentru întocmire nomenclator arhivistic» Pregătire unități arhivistice» Fondare documente» Ordonare documente» Constituire unități arhivistice» Legare unități arhivistice» Inventariere dosare» Selecționare documente» Arhivare electronică» Scanare documente» Depozitare - lucru cu documentele» Restaurare documente» Relocări arhive» Distrugere documente» Decontaminare» Producție» SURSE - DOCUMENTE DE REFERINȚĂ